Дух и истина
Дух и истина
Християнски образователен сайт
Християнски образователен сайт

  Начало    Библия    Коментари    Връзки    За контакти    Духовни песни  
 
Теми от Библията
Възкресението
Герои на България
Първи български преводи на Библията
Смели реформатори
Петдесятно движение
Рийс Хауелс
Съботата през вековете
Саду Сундар Синг
Живот на вяра
Да бъдем по-добри
Духовни песни
Здраве и духовен живот
Храната на греха
Вавилонизация и хранене
Духовен Вавилон
Инквизицията на ХХ век
Ватикана и фашизма
Търсене в Библията
Естир 2003
Естир 2006
За сайта
За сайта
Коментари към статиите
Посещения на сайта


Коментари към всички статии

 Нов коментар

Коментари към статията Възкресението

zapalkata.72, 2012-04-14 23:07:39
Аз мисля че за да участваме в възкресението в пълнота ,ние трябва да възкръснем още докато сме тук на земята, тоест всеки ден да го живеем като за последно със съзнанието че утре сме при Исуса земята,както и с почивката ,за да влезеш в Божията почивка в пълнота, ти трявба да си починеш от своите си дела още от тук, тосет на земята живота ти да бъде Богоугоден ,Христоподобен.


Памир, 2012-03-19 11:09:02
Адем, цитатите ти не са верни.


адем ѝорданов, 2012-03-14 19:23:57
Числа 34:6-се казва че Моисеѝ е погребан. В Откровение 6:9-се казва, че душите на починалите са на небето под олтара на ГОСПОДА.


Сиромах Лазар, 2011-04-22 15:48:48
Макар че тази хубава статия е за Възкресението, твърде много са коментариите за съботния ден. Добре е, че общо взето повечето вярват във възкресението. Иначе в какво въобще вярват? И на какво се надяват? Аз убедено мисля, че съботата не може да бъде "препъни камък" за ония, които четат и размишляват върху Библията, т.е. върху Божиите думи. А какво по-добро за нас от думите на нашия Господ и Спасител, които са толкова ясни, че дори неуките и децата могат да ги разберат! Например Той казва в Марк 2:27 : "Съботата е направена за човека, а не човек за съботата". Бог не е създал съботата, за да тормози с нея хората, а напротив, да им даде една почивка, от която те се нуждаят, съвършено познавайки тяхните духовни и физически сили. Исус вършеше много неша в съботен ден, но не за да дразни много набожните фарисеи, а по-скоро да им покаже, че човекът с неговите нужди е много по-ценен за Бога, отколкото стриктното спазване на заповедите. По какво най-добре се познава обичаме ли Бога, Когото никога не сме виждали, нали по това да обичаме ближния си както себе си и то без разлика кой ден от седмицата е. В Евр.4:8 ясно, категорично и недвусмислено ни се казва, че седмичната съботна почивка не е истинската почивка, която Бог е определил за Своя народ. Истинската почивка за добрите и верни слуги, слава на Бога, предстои! Вместо да се препираме, по-добре да се обичаме като братя и ако някой не спазва седмичната съботна почивка, нека не презира този, който вярва, че спазването на тази заповед е важна за спасението на душата,


джет ли, 2011-02-28 14:36:25
нека всички жени проститутки да се обърнат към БОГ и да ГО познаят


джет лий от сливен, 2011-02-28 13:41:50
нека всички жени проститутки да се объренат към БОГ


joseph, 2010-12-11 09:06:45
Otnosno kokteila za kucheta i kotki:
Ot medicinska gledna tochka - zaraza.
Ezicheski praktiki ostanali ot prabalgarite - koito niamat niakakva vrazka s Bibliata - naprotiv protivni na pisanieto.

Исая 65:2-4
2. Протягах ръцете си цял ден
към бунтовнически народ,
които ходят по лош път
след своите помисли -

3. народ, който непрестанно Ме дразни в лицето Ми,
като коли жертви в градините
и кади върху кирпичените жертвеници;

4. като живее в гробищата
и нощува в подземията;
като яде свинско месо
и държи в съдовете си вариво от нечисти неща;

Матей 8:28
28. Изгонване на бесове
(Марк 5:1-20; Лука 8:26-39)
И когато дойде на отсрещната страна, в Гадаринската земя, срещнаха Го двама, обладани от бесове, които излизаха от гробищата; те бяха тъй свирепи, че никой не можеше да мине през онзи път.

Марко 5:2-5
2. И като слезе от ладията, в същия миг от гробищата излезе насреща Му един човек с нечист дух.

3. Той живееше в гробищата и никой вече не можеше да го върже дори с верига;


5. И всякога, нощем и денем, в гробищата и по хълмовете той викаше и се изпонарязваше с камъни.




Joseph, 2010-12-11 08:57:49
Otnosno kokteila za kotki i kucheta po grobishtata . . .
Ot medicinska gledna tochka - uzas i zaraza. Poslednoto miasto kadeto bi triabvalo da se iade e grobishtata. Ezicheski praktiki ostanali ot prabalgarite.

Исая 65:2-4
2. Протягах ръцете си цял ден
към бунтовнически народ,
които ходят по лош път
след своите помисли -

3. народ, който непрестанно Ме дразни в лицето Ми,
като коли жертви в градините
и кади върху кирпичените жертвеници;

4. като живее в гробищата
и нощува в подземията;
като яде свинско месо
и държи в съдовете си вариво от нечисти неща;




Петров, 2010-11-06 14:46:31
За това, че съботата е Господния ден, че закона е непроменим и че няма как неделята да стане събота няма никакъв спор. За да не изместваме темата за възкресението в посока към закона е добре да се върнем към статията.
Днешният ден на пир на котките и кучетата по гробищата показва, че има много какво да се говори по тази важна тема за да се освободим от оковите на догмите. Какво ли си мисли един човек, който носи любимата гозба на умрелия и я оставя на гроба му? Дали си мисли, че умрелия ще си хапне?
Вие как мислите? Ако си отговорим на този въпрос ще стане напълно ясно и за съботата - Бог иска да събере колкото се може повече души за небесната житница, възкресени на вечен живот. ОТ тези хора той иска да не бъдат бунтовници и закононарушители. Бог не пожали една трета от небесните жители, погазили закона и повлекли се подир Люцифер, та камо ли да вземе нови бунтовници от земята и да им даде вечен живот.


Joseph, 2010-11-04 14:21:36
Shte kaza ne evreiski ili iudeiski, a bibleiski - spored Bibliata Sedmiat den e Sabota ili Shabbat.
Vazkresenieto e chudo kakto i mnogo drugi chudesa sa stavali v razlichni dni na sedmicata, no tozi fakt ne promenia zakona, za koito Isus sam govori: Лука 16:17 Но по-лесно е небето и земята да преминат, отколкото една чертица от закона да отпадне.



Парон, 2010-08-18 16:25:27
В откровение се казва в първия ден на седмицата в друг превод в Господния ден от Гръцки Кириаки бях в изтъпление .Кой е първият ден на седмицата като по еврейски последният е съботата не е ли неделя по български сиреч не работи а по руски Воскресение че Исус възкръсна в този ден и това че възкръсна Исус не е ли най великото чудо. В което който повярва такъв вярва в един жив възкръснал от мъртвите Христос - което се превежда на Български Помазаник Цар на Вечноста и царството му не ще има край . Бок не е Бок на мъртви а на живи защото които са при Него те живеят вечно никога не умират. А на човек е дадено веднъж да се роди и веднъж да умре след това утива на съд. Но който е повярвал тук на земяна в благовестието Христово такъв няма да иде на съд но е преминал от смърта в живота , Името му е в книгата на живота. Това са праведните и Светиите за които се говори в Окровение че те Праведните да продължавали и занапред да са праведни и онези които са святи и за напред да продължават да са святи а които вършат нечестие и те да продължават и за напред защото казва Господ Исус Христос идвам скоро и ще отплатя на всекиго според делата му. А ония от езичниците които нямат написан закон но изпълняват закона написан в сърцата им не ще ли осъдят тебе който имаш писан закон но не го изпълняваш . На съда такива ще се оправдаят от делата си но все пак ще минат през съд , не е както тези които са били заедно със Христа на земята и продължават веднага и на небето .За които говори апостол Петър тези които имат описаните от Петра Добродетели твърдос себеобуздание и т.н. за тях вратата на небето се отваря широко. .


Yoseph, 2009-07-12 17:35:45
dali islame ili ne zakona deistva, i kogato se narushavat bibleiski pravila horata si nosiat posledstviata.
Hristos naistina ni e osvobodil ot: "prokletiata na zakona" - ne ot zakona.
I kogato v Novia zavet se komentirat pravila te sa izvadki ot zakona.
Shto se otnasia za niakoi neshta ot zakona te sa validni isamo za Zemiata "eretz Israel" i to v sastoianie - ako ima Hram (Beis Hamikdash).
Interesno e da se misli za tova!


приятелите ме наричат башмайстора, 2009-06-01 17:32:33
Христос умря за нашите грехове и на третия ден възкръсна от мъртвите!


Петров, 2009-03-03 15:46:20
5. Следователно ако разгледаме въпросите ти трябва да гледаме на тях през призмата за десетте Божи заповеди. Според мен нещата стоят по следния начин:
5.1. относно робите – християните не могат да имат роби, било то турци, било румънци. Исус ни каза в Матей 7:12 И тъй, всяко нещо, което желаете да правят човеците на вас, така и вие правете на тях; защото това е същината на закона и пророците. Този въпрос не е актуален най-малкото, защото Българската Конституция прокламира, че всички хора в България се раждат свободни и равни.
5.2. относно менструацията – ако правиш секс с чужда жена нарушаваш седмата и десетата заповед. Ако имаш предвид собствената си жена това би било твой здравословен проблем, но не засяга закона.
5.3. относно работата в съботен ден на съседа ти. Не го убивай, моля ти се. Работата в съботен ден е грях за кръстените със Святия Дух. Освен това, ако го убиеш ще нарушиш петата Божия заповед, която има приоритет пред другите задължения.
5.4. за двата вида семена – това също не нарушава според мен десетте Божи заповеди така че чичо ти ако иска да си ги сее. Също и леля ти да си носи налоновите дрехи и си понесе последствията от найлоновия живот.
Във връзка ст въпросите ти, които засягат не теб, а съседа, чичо ти и жена му ще ти припомня Римляни 14:4 Кой си ти, що съдиш чужд слуга? Пред своя си господар той стои или пада.



Петров, 2009-03-03 15:45:16
Григоре,
Благодаря ти за респекта към Божието Слово.
Въпросите, които задаваш засягат друга тема, а именно Божия закон. В коментарите към статията „Съботата през вековете” този въпрос е изяснен достатъчно.
Основното е казано и тук по-долу от Памир. А то е следното:
1. В Стария завет се описват два вида закони – моралния (десетте Божи заповеди) и церемониалния.
2. Моралния закон е вечен и непроменим, той е основа на трона на Бога Отец, когото обикновено асоциираме когато говорим за закона. По този закон живее цялата вселена и ние имаме възможност да покажем с отношението си към него дали сме готови за небето.
3. Церемониалния закон за теленцата, менструацията, ресничките и т.н. е различен от моралния. На кръста Христос разпъна церемониалния закон, част от който е принципа „око за око” и съедини двата отдела в едно. Както вероятно знаеш цели клонове на християнството, които не правят разлика между двата закона твърдят,че закона е разпънат и могат да правят каквото си искат, пък закона да го спазват езичниците.
4. Това означава, че написаното в церемониалния закон относно начина на служение не е задължително за нас християните. За нас е задъжително да спазваме десетте Божи заповеди.



Григор, 2009-02-28 22:47:01
Добре,така да бъде.Но у мен все още останаха някои въпроси относно няколко библейски закона и се нуждая от вашата помощ за да ги истълкувам правилно.

В книга Левит, глава 25 стих 44, е казано, че ако искам да имам роби, то трябва да ги купя от съседните на нас народи.Мой приятел утвърждава ,че това се отнася само до турците, но не и до румънците,гърците сърбите и македонците.Не можете ли да ми разясните този стих?Защо не мога да имам румънски роби?
Знам също,че не мога да се докосвам до никаква жена ,ако тя има менструация,както е казано в книгата Левит,глава 18 , стих 19.Как да разбера дали има менструация?Пробвах няколко пъти да попитам направо у моите познати,но те не знам защо все се обиждаха.
Аз имам съсед който продължава да работи през съботите.Изход,глава 35, стих 2, ясно казва,че такъв човек трябва да бъде осъден на смърт.Трябва ли да го убия собственноръчно? Не бихте ли могли да ме избавите от това не толкова приятно задължение?

И последен въпрос.Моя чичо съвсем не уважава това ,което е казано в Левит, глава 19, стих 19 садейки в двора си два различни вида семена.също и жена му, която се облича с дрехи от разнородни конци, а именно от памук и найлон.а още се случва понякога моя чичо и да злослови.Така че кажете ми,трябва ли ние да изпълним тази достатъчно трудоемка процедура изцяло, а именно да съберем всички жители на нашето градче и да претрепем с камъни чичо ми заедно с леля ми,както е казано в Левит, глава 24, стих 14? Може би ние просто бихме могли да ги изгорим живи в тих семеен кръг (Левит ,глава 20, стих 14)?
Чакам с нетърпение вашия отговор.Още веднъж благодаря,че ми напомнихте, че словото Божие е вечно и неизменно. Така както е и по никакъв друг начин.


Петров, 2009-02-26 20:09:34
Григоре,
Нали Исус казва в Йоан 9 глава: Нито поради негов грях, нито на родителите му, но за да се явят в него Божиите дела. Как тогава от това стигаш до извода, че Той говори за прераждане?
Писах ти за грешните въпроси на Ирод и на фарисеите – от тях можеш да си правиш каквито искаш изводи, но е ясно, че това не е мнението на Бога. Така че ако искаш прави си каквито искаш изводи, но трябва да е ясно, че от учението за пътя към небето, или от Божието Слово такъв извод не може да се направи.
Библията ни разкрива нещата по следния начин – всички хора се раждат и умират. След като починат всички души се събират в тайна Божия до деня на възкресението, първото възкресение.
Много е важно да се знае, че
1) никой, в това число пророците и апостолите не са още получили нови тела
2) никой не може да се върне, тъй като душата, жизненото дихание, което се прекъсва в мига на смъртта се дава от Бога. Обратното означава, че Бог не е Творец, което не е вярно, защото животът се дава от Бога
3) никой от тях не знае какво става в света на физически живите и че всички форми, под които се илюстрират някакви връщания не са от Бога

Цялата Библия и духовните ни опитности показва, че когато някой задава въпросите, които са вълнували Ирод и фарисеите (По този повод Исус казва: “Гледайте, пазете се от кваса Фарисейски и от кваса Иродов.) свършва зле.
Както виждам тези въпроси и съмнения са стигнали толкова далече, че засягат и вярността на Словото, за което Бог лично е гарантирал че няма да допусне да се промени. Уверявам те, че Библията от кора до кора, Словото Божие е вярно и истинно. Не се съмнявай в Бога и способността Му да опази Словото от фалшификации – нека да оставим тази задача на Него, а ние да гледаме окаяното си духовно състояние и с Божията помощ да изковаваме спасението си.


Григор, 2009-02-26 13:59:50
" Обичайте неприятелите си;правете добро на тия които ви мразят;благославяйте тия които ви кълнат;молете се за тия които ви правят пакост;на този който те плесне по едната буза,обърни и другата;на този който ти вземе горната дреха не отказвай и ризата си;не съдете и няма да бъдете съдени;прощавайте и ще бъдете прощавани.И тъй всяко нещо което желаете да правят човеците на вас,така и вие правете на тях,защото това е същината на закона на пророците."


Христос казва: "Да не мислите, че съм дошъл да разруша закона или пророците; не съм дошъл да разруша но да изпълня."( Матей 5:17) Логично цитираното по горе от Христос не се е изпълнявало и все още не се изпълнява, а неизпълнението води до последствието -"око за око,зъб за зъб".."Каквото посееш това ще пожънеш".Извадил си око.И твоето ще бъде извадено...Когато съществува закон, съществува и престъпление.Престъплението се наказва по закона...Кагато закона се изпълнява (това е доброволно при достатъчно високо ниво на съзнанието),а не се спазва от страх пред закона,той закона ще отпадне от само себе си.Доброволното изпълнение става чрез любовта . " Любовта не върши зло на ближния; следователно, любовта изпълнява закона"(Римляни13:10). Христос иска да каже-не изваждай око ,за да не ти бъде извадено (ти не искаш това да бъде направено на теб)..Не избивай зъб за да не ти бъде избит.Ако никой не прави на другия човек това което не иска да бъде направено на него, отпадат последствията.Законът става ненужен като такъв. Никой не се стреми да " вади око на другия" ,ако го обича ,независимо дали го определя като враг или ближен.Всъщност ако обикнеш врага си,той вече няма да ти е враг.Идеята е да не си създаваме врагове от самото начало..



Памир, 2009-02-26 10:33:04
Наистина темата за Стария завет в Библията е много обширна, съжалявам че няма време и възможност да я дискутираме в подробности поради ограничените възможности на писмените коментари.

Разбира се поуката от грешките е една от темите в Стария завет, върху която доста се набляга и в Новия завет, като например в 1 Кор. 10:11 и други.

Основен момент е темата за закона, понеже под думата закон се разбират няколко различни неща, обозначени в Библията с една и съща дума - "закон". Има закон морален (10 заповеди), церемониален, граждански.

И церемониалният въпреки че е отхвърлен (прикован на кръста според посланието) той има своето значение, като сянка на духовните неща - темата е засегната в посл. към Евреите 8, 10 глава и други.


Григор, 2009-02-25 18:17:50

На въпроса на г-н Петров кой е Илия се сетих за тези цитати:
10 Учениците Му го попитаха, казвайки: Защо тогава думат книжниците, че Илия трябва първо да дойде?
11 А Той в отговор рече: Наистина Илия иде, и ще възстанови всичко.
12 Но казвам ви, че Илия вече е дошъл, и не го познаха, но постъпиха с него както си искаха. Също така и Човешкият Син ще пострада от тях. 13 Тогава учениците разбраха, че им говореше за Иоана Кръстителя (Матей-глава17) Коментар от мен-Йоан кръстител-прероден Илия...Е, така мисля аз...





Григор, 2009-02-25 15:21:26
Бих желал да прочета мнение относно притчата за старата дреха и старите мехове.Това което написах си е мое тълкование.Може би има и други .


Григор, 2009-02-25 15:17:38
Съгласен съм с мнението на Памир.Старият завет не е за изхвърляне.Той ни е за урок.Там са извършени толкова много човешки грешки от които ние трябва да се поучим.Човек придобива опит в материалния свят чрез изживяване на определени събития.Изживяванията могат да бъдат добри и лоши,положителни и отрицателни,приятни и неприятни.Лошите,отрицателните,неприятните за нас събития определяме като грешки и се стараем да не ги повтатяме.Или човек се учи от грешките си.На хората им е било необходимо да направят избор.Изборът ни предлага два пътя:Единият ни приближава към БОГА ,а другия ни отдалечава от него. И Йехова го казва.(второзаконие30.19 и20)"Днес викам небето и земята за свидетели против вас,че положих пред вас живота и смъртта,благословението и проклятието,затова изберете живота за да живееш ти и потомството ти Избери да любиш Господа Твоя Бог и да слушаш гласа Му,и да бъдеш привързан Нему...и т.н."Мисля ,че ние хората изучавайки стария завет трябва да изберем, учейки се от чуждите (тогавашните) грешки и да направим избор.Това включва и къде "ще наливаме новото вино".Аз съм човек свободомислеш,изразявам свободно мнение ,но не го налагам на никой.


Памир, 2009-02-25 10:10:51
Здравей Григор,

Старият завет е също толкова Божие слово, колкото и Новият завет. Библията е едно цяло и е Божие слово, а Словото е Бог - виж Йоан 1:1, а също и 1 Тим. 3:16 "Всичкото писание е боговдъхновено и полезно за поука, за изобличение, за поправление, за наставление в правдата..."

Старият завет е цитиран на стотици места в Новия завет като Божие слово.

А според теб излиза, че старият завет е за изхвърляне. Тогава би трябвало да го скъсаш от Билията и да го изхвърлиш в кошчето - щом така мислиш. Но преди да го изхвърлиш - спомни си Йоан 1:1.


Григор, 2009-02-25 05:19:56
"36 Каза им още и притча: Никой не отдира кръпка от нова дреха да я тури на вехта дреха; инак и новата дреха се съдира, и кръпката от новата не прилича на вехтата 37 И никой не налива ново вино в стари мехове ; инак новото вино ще пръсне меховете, и то само ще изтече , и меховете ще се изхабят. 38 Но трябва да се налива ново вино в нови мехове. 39 И никой, след като е пил старо вино, не иска ново, защото казва: Старото е по-добро." (Лука глава 5)
Новата дреха това е Новият Завет,новото учение което Христос ни дава. Старата дреха е Старият Завет.Старият Завет не може да взаимства от Новия (да отдира кръпка от нова дреха и да я тури на вехта дреха).Новата дреха се съдира (учението се изопачава) ,а на старото проличава различието във възгледите.Проличава несъвършенството на старото (кръпката на новата не прилича на вехтата).Новото вино е новото съзнание даващо Новият Живот.Той не може да се гради на основата на Старото учение,старото егоистично съзнание ( стари мехове).Старият завет е създал старият живот..Живот изцяло посветен на личното,посветен на егото.Новото вино трябва да прекипи,да ферментира (образуват се газове) и затова са му нужни нови еластични мехове (Нов Завет,Ново учение).Старото учение,старият завет (старите мехове )няма да издържат на процеса на ферментация на " новото вино".И никой, след като е пил старо вино, не иска ново, защото казва: Старото е по-добро." Много е трудно да се разделиш със старото, а и процесът на ферментация на "новото вино" ( образуването на Новото съзнание) не е безболезнен...Но рано или късно старото вино ще бъде изпито (от тези които го обичат повече),и който е жаден за живот, за правдата ще опита от новото вино налято в нови мехове...



Григор, 2009-02-25 05:16:40
Съжалявам г-н Петров,но за мен "доказателствата ви не са убедителни.Аз знам как е отговорил Христос,но той никъде не е казал че му задават грешен въпрос,а че има и трети вариант на отговор.Опитайте се ако можете да ми докажете тезата си с цитати от останалите в крайна сметка 4 евангелия в новия завет.Старият завет аз лично (не насилвам никой с мнението си),го смятам за "стара дреха " . Новата кръпка не и върви.
Думата ВЪЗКРЕСЕНИЕ ,възкръсвам е съставена от "въз" и "кръст"(крест).Тя има само един смисъл Възнесен след като е бил на кръста.Тази дума се отнася само до Един.Които е бил на кръста и след това се е възнесъл.Освен нея би трябвало да се изпролзват думи за съживен-този който се връща в същото си тяло (но не е бил разпънат на кръст) като Лазар,а за този който се връща в друго тяло с друга идентичност-прераждане (става въпрос за съмненията които имат към това кой е Исус Христос) Защо се използва думата "възкресение " не по предназначение в целия Нов Завет?Може би умишлено..


Петров, 2009-02-22 19:13:24
Освен текстовете, за които споменаваш може да се намерят доста други, които биха могли да объркат някой ако не познава словото.
Например в Марахия 4 виж какво се казва:
"4 Помнете закона на слугата ми Моисея, Който му заповядах в Хорив за целия Израил, Сиреч, повеленията и съдбите.
5 Ето, Аз ще ви изпратя пророк Илия, Преди да дойде великият и страшен ден Господен;"
Какво е посланието към християните - пазете закона, десетте Божи заповеди, в това число и съботата и второ, че Илия ще дойде. Не може ли тук с по-голямо основание да си зададем въпроса какъв е този Илия, как така ще дойде преди възкресението? Как мислиш?



Петров, 2009-02-22 19:07:47
Григоре,
И останалите въпроси са грешно зададени. И на тях не става дума за прераждане. Исус не беше обезглавения Иоан нито живелия преди векове Илия. Всички тези въпроси и съмнения ги зададоха хора, които не познаваха истината – било Ирод, било фарисеите. В крайна сметка тези грешно зададени въпроси ги доведоха до грешно мнение и грешно действие, за което платиха твърде скъпо. Известно е от историята с колко кръв е платено за думите „на нас и на чадата ни нека бъде кръвта му”
Така че мога да ти кажа отговорно – няма прераждане, имаш само един живот и само един шанс да го изживееш така че да влезеш във вечността. Ако някой ти казва обратното той е врагът на душата ти и иска да я запечата с печата на осъждението.



Петров, 2009-02-22 18:59:51
Григоре, Търсиш отговори на грешно зададени въпроси:
В Йоан 9 глава Исус отговори: Нито поради негов грях, нито на родителите му, но за да се явят в него Божиите дела.

На въпроса „Ако не съществува прераждане може ли да имаш личен грях преди да си се родил?”
Не може да имаш грях преди да си се родил. Има обаче нещо друго може би това търсиш. То е много просто: представи си че си началник и търсите работници. Идват двама души и кандидатстват, и двамата отговарят на условията. Единият обаче ти казва много поздрави от баща му. Представи си, че баща му преди години ти е спасил живота и си му казал, че цял живот ще му бъдеш благодарен. Назначаваш точно този младеж, а другия не назначаваш. Защо, какво е съгрешил? Нищо не е съгрешил, но не го назначаваш, остава без работа, гладува.

Така е и в духовния ни живот.
Преди хиляди години Бог Господ каза на Аврама, след като се отдели Лот от него: „Подигни сега очите си от мястото гдето си, та погледни към север и юг, изток и запад; 15 защото цялата земя, която виждаш, ще дам на тебе и на потомството ти до века. 16 И ще направя потомството ти многочислено като земния прах; така щото, ако може някой да изброи земния прах, то и твоето потомство ще изброи. 17 Стани, обходи дължината на земята, защото на теб ще я дам.” Поради това обещание поколенията на милиони хора оттогава са изчезнали постепенно за да се изпълни в крайна сметка Божието обещание на Авраам.

Друго обещание, този път към Давид: Но милостта Си не ще оттегля от него, Нито ще изневеря на верността Си. 34 Няма да наруша завета Си, Нито ще променя това, що е излязло из устните Ми. 35 За едно нещо се заклех в светостта Си. И няма да излъжа Давида, 36 Че потомството му ще трае до века, И престолът му като слънцето пред мене” Защо другите претенденти за престола по една или друга причина нямат шанс –кой умира рано, кой сляп, кой куц, а Давидовото продължава? Такова беше обещанието, другите нямаха шанс, не защото са родени грешни, а защото такава беше съдбата им.


григор, 2009-02-21 22:23:28
Относно съботата Христос е казал ,че могат да се вършат добри дела в събота,а в останалите дни ТРЯБВА да се вършат само добри дела...Всички дни трябва да са посветени на Бога...


Григор, 2009-02-21 22:10:45
Как може да обясните този цитат: "И когато заминаваше, видя един сляпороден човек.

И учениците Му Го попитаха казвайки: Учителю, поради чий грях, негов ли, или на родителите му, той се е родил сляп? "
Йоан 9:1-2
Ако не съществува прераждане може ли да имаш личен грях преди да си се родил?Къде и кога си съгрешил?

и още тук:
27 И излезе Исус с учениците Си по селата на Кесария Филипова; и по пътя попита учениците Си, като им каза: Според както казват хората: Кой съм Аз?
28 А те в отговор Му казаха: Иоан Кръстител; други - Илия; а трети - един от пророците. (не става ли въпрос тука за съмнение към прероден Йоан Кръстител или Илия..или пророк..(Марк глава8)..

14 И цяр Ирод чу за Исуса, (защото името Му стана известно), и думаше: Иоан Кръстител е възкръснал от мъртвите и за това тия велики сили действуват чрез Него.
15 А други казваха, че е Илия. Други пък казваха, че Той е пророк, като един от старовременните пророци.
16 Но Ирод, като чу за Него, рече: Това е Иоан, когото аз обезглавих, той е възкръснал. (Марк глава6) Не означава ли тук "възкръснал" преродил тъй като физическият му облик е друг...
Лука 9:8
други пък, че Илия се е явил; а други, че един от старовременните пророци е възкръснал.
Лука 9:19
А в отговор те рекоха: Едни казват, че си Иоан Кръстител; а други - Илия; трети пък, - че един от старовременните пророци е възкръснал. (възкръснал преди въскрксението от мъртвите и в друго тяло.В тялото на Исус...






Иван, 2009-01-22 10:55:54
Откровение 20:5
Дано да участваме и ние, защото блажен и свет оня, който участвува в първото възкресение; над такива втората смърт не ще има сила. Другите мъртви обаче няма да оживеят докле не се свършат хилядата години. Това е първото възкресение.

Откровение 20:


краси, 2009-01-19 15:32:22
ИСКАМ ДА КАЖА НА ВСИЧКИ,КОИТО ВЯРАТ В ИСУС,ЧЕ ТОИ ЩЕ ДОИДЕ ВСЕКИ МОМЕНТ,А ОТНОСНО СЪБОТАТА ,ТОВА Е СВЯТИЯ БОЖИ ДЕН И БОГ НИКОГА НЕ ГО Е ОТМЕНЯЛ И САМ БОГ КАЗВА,, НИТО ДА ПРИБАВЯТЕ НИТО ДА ОТНЕМАТЕ ОТ ЗАКОНА МИ''ИЛИ ВЗЕМЕТЕ БИБЛИЯТА И ПРОЧЕТЕ КАКВО ПИШЕ В ИСАЯ 56 ГЛ. ЗА СЪБОТАТА И ИСКАЙТЕ БОГ ДА ВИ ДАДЕ МЪДРОСТ ЧРЕЗ ВЕЛИЧЕСТВЕНИЯ СИ ДУХ ЗА ДА РАЗБЕРЕТЕ СЛОВОТО МУ.БОГ ДАВИ БЛАГОСЛОВИ И ДАНО СЕ ВИДИМ СКОРО!!!


bronka, 2008-10-31 14:50:52
bog da ve blagoslovi.ot tazi statia polu4ix mnogo otgovori na mnogo vaprosi koito me valnuvaxa .ispalnix se sas blagoslovenie i silа.


Петров, 2008-01-26 21:15:25
"Браво", Александър. Значи всички хора са длъжни да не убиват, да не крадат, да не прелюбодействат, да почитат баща си и майка си, да спазват съботата, а само вие не сте длъжни. Тоест вие като християнин можете да убивате, да крадете и да лъжете, както и да празнувате в петък, така ли?
На кръста Исус разпъна церемониалния закон, а не десетте Божи заповеди. Те са вечни и по тях се живее в небето. Тук на земята имаме възможност да покажем дали сме достойни да ни приемат в небето като се стараем да живеем по небесните правила. Небесните правила са десетте Божи заповеди.
Христос извърши делата си в съботен ден, защото е Бог и Господар на съботата, а ние не сме такива.


Петров, 2008-01-26 21:07:52
"Исус облече дрехата на Христос и стана Бог в религията на своя Отец. Всеки може, но само със знание на посветеност да го последва."
Ако това ви е изтрил администратора то е постъпил много правилно. В Библията не пише такива неща, нито се използват подобни псевдоевангелски и полуфилософски неща. Ако имаш да кажеш нещо кажи го просто както и Христос ни говори.


Таня Димитрова, 2008-01-26 12:51:46
Устните на Бога са затворени за уши, които не знаят как да слушат!!!
Не е допустимо с мъртвата буква да си служим за оправдание на нашето невежество. Не как е писано, а как е казано в "Свещеното писание" има смисъл. А как е казано, казано е с дух и истина и точно там е акцента на Тайнството на Възресението. Исус облече дрехата на Христос и стана Бог в религията на своя Отец. Всеки може, но само със знание на посветеност да го последва. Спасението не е лично достижение, то е към всико и за всеки!!!

НАДЯВАМ СЕ, ТОЗИ ПЪТ ДА НЕ ИЗТРИЕТЕ МОЯТ КОМЕНТАР!!! Е, АКО ВИ Е СТРАХ ОТ САТАНАТА И ТРЕПЕРИТЕ ОТ НЕГО ГО НАПРАВЕТЕ!
+ЗНАЕЩИЯТ Е ПОВЕЧЕ ОТ БЕЗГРЕШНИЯТ И СПАСЕНИЯТ ДОРИ!!!
С пожелание за нови възможности в усвояването на страниците от книгата на Живота. Ако знаете друг Път, споделете го, но не спъвайте ближният си с предубеждение и не обличайте дрехата на самомнението, защото тя никога няма да стане плащеница за Богоосъществяване!!!
УСПЕХ!!!


Александър, 2008-01-02 20:15:02
Ако решим да спазваме стриктно съботата, то тогава трябва да вършим всичко каквото Бог е заповядал ва израилтяните. Който е юдеин той да спазва съботата. Ние не живеем под закона,а под благодатта на нашия Господ и Спасител, който ни освободи от проклетията на закона. Замислята ли се защо в Евангелията е наблегнато на делата които Христос извършва именно в съботен ден ? За да ни покаже, че ние сме свобдни от закона, за да може да се отдадем свбодно да следваме Неговия път.


dvora, 2006-07-30 23:21:12
Здравей Жека, мисля, че ако трябва да се почита някой ден от с-цата, то това е съботата ( на евр. "шабат"), от залез слънце (петък) до залез слънце в събота (и изгрев на първите звезди), както пише в Библията, а не неделя. Но аз мисля, че и другите Божии празници са съботи и трябва да се спазват и празнуват, а не само денят събота (Левит 23), както и новолунието (Исая 66:23), които нито един адвентист не спазва.


jeka, 2006-07-25 12:27:27
Zdravei Dvora,

Mislia che pochiven den e Sabota.
Az pone ot niakolko vreme ne rabotia v Sabota.
Prochetax Bibliata , ne vsichko razbiram, no v Bibliata se otnasia za Sabota , a ne Nedelia.
Ti Kak mislish?


dvora, 2006-07-24 23:45:31
Колкото до родителите ми - не ги упреквам, а казвам, че това прекалено стриктно спазване беше крайност. И след като Иисус е нашата "почивка" (събота), валидна ли е съботата (като поч. ден) още?


jeka, 2006-07-19 22:42:34
Zdravei Dvora,
Ot kade si sigorna tova koeto kazvash za tvoite roditeli?
Kogato v tova ne viavash kak shte poviarvash na Sina Bojii?
Sabotata e velik den ne samo za Izraltiani no za vsichki xora na zemiata.
Ako Viarvash V Bog vsevishni smonici kakvo toi Kaza:
"Sabota Da vi bade poshivka prez vsichki vekove "
Bcichko tova koeto se slychilo s tvoite roditeli e ispitanie- mojebi.
Mojebi znaesh che v bibliata pishe che predi Gospod Icyc Xristoc da doide , parvo Toi shte sabere vsichki koito sa nadpisani v knigata jivota , tezi koito shte naslediat vechen jivot.
Ne barzai mnogo s izkazvaneto si, a momisli.
Nadiavam se che me razbirash.
Zashtoto Az sashto mnogo vaprosi imam na , koito chovek nemoje da mi odgovori.



Marushka, 2006-07-19 22:14:52
ДЕН,КОЙТО ТРЯБВА ДА ПОМНИМ - Това бил ден,когато Исус завършил всичко,което дошъл да направи на земята. Прикован на мъченически стълб,той поел последен дъх и извикал: "Свърши се!/Йоан 19:30/ С каква цел дошъл Исус? "Човешкият Син не дойде - казва Библията - да Му служат, но да служи и даде живота Си откуп за мнозина". /Матей 20:28/ Исус дал своята душа,тоест живота си, за да може човечеството да бъде освобо-
дено от наследения грях и смърт. Да, "Бог толкова възлюби
света,че даде Своя единороден Син,за да не погине ни един,
който вярва в Него, но да има вечен живот"./Йоан 3:16/. Исус
не бил роден на 25 декември. Той бил роден около 1 октомври
- по това време на годината овчарите още можели да държат
стадата си навън през нощта. /Лука 2:8-12/. Исус никога не е
заповядвал на християните да празнуват раждането му. Напро-
тив , той казал на учениците си да правят възпоменание, да си
спомнят за неговата смърт. /Лука 22:19,20/.


dvora, 2006-07-19 15:13:46
От дете "спазвам" съботата. Дори по комунистическо време родителите ми не ме пускаха в събота на у-ще. С много борби и мъка, майка ми и баща ми НИКОГА не са работили в събота, имахме си разправии с правителството + ОФ, ДС и т.н. Наши близки са били и в лагери, но какво от това. По-духовни ли станахме? По-добри ли? - Не! Защото спазването на заповедите трябва да идва от дълбините на сърцето и на Господа да се служи със сърдечна радост, а това е дар, а не човешко спазване на традициите (доктрините) на семейството или църквата. Ако някому тежи спазването на Божия ден, по -добре да не го пази. Всеки е свободен да реши сам за себе си това, защото: "който пази деня, за Господа го пази" - Римляни 14:6,12,22 Аз почитам съботата, но не мисля, че тези, които не я спазват са изгубили спасението си, ако се осланят на текстовете в Евреи 4:7-11 и ги разбират правилно (в Дух).


jeka, 2006-07-19 14:42:24
zdraveite,
Vaskracenieto shactetvyva. Ne badete neviarvashi ,a viarvashti.
Praznicite ne se izmisleni ot xorata, zashtoto xorata ( ne vsichki) imat tolkova ym, che da izmisliat takiva veliki praznici.
Az sam na tova mnenie , che praznicite sa dadeni ot Boga Vsevishnii chrez Moisei.
Kak miclite , redno li e da se isplaniavat zapovedi? Ako triabva da se ispalniavat , zashto rabotim v Sabota?


dvora, 2006-07-14 15:41:29
Не е вярно, че единственият Божий празник е Пасхата! Май че не четете Библията, ами само слушате "човешки поучения". Божиите празници са точно определени и те са: Новолуние, Събота, Нова Година (Рош а-шана), Пасха, Петдесятница (Шавуот), Денят на умилостивението и съда (Йом Кипур), Шатроразпъване (Сукот) - Левит 23 гл. и Числа 28:9-12. И там пише, че това са "Божиите празници", а не човешки измишльотини! Но не знам в някоя църква да се ползват от благословението им, зашото не са приели този дар - да слушат Бог, ами слушат човеците! И Иисус ги спазваше стриктно, не по плът, а по Дух! Дори ап. Йоан споменава и за Празникът на освещението на храма - Празникът на светлините (или Ханука - зимата) Йоан 10:22, който е юдейски празник и го няма в Ст. Завет. А Иисус ходеше с учениците си, именно по празниците, в храма.


Marushka, 2006-07-13 22:28:17
И аз като Матю имам същото мнение, че празниците са измислени
от хората. В БИБЛИЯТА четем,че БОГ е казал че трябва да се
празнува само Пасхата.


Marushka, 2006-07-13 22:25:06
Матю според мен също празниците са измислени от хората.
В БИБЛИЯТА пише че БОГ е казал да се празнува само Пасхата.



Евангелист, 2006-04-26 18:22:21
Доста е добра тази статия. Дългичка, но определено си струва...


Dvora, 2006-03-16 12:50:46
***
Много често се спекулира с тази притча (Лука 16:19-31), като се твърди, че това е реална история. Но какво пише в Словото? - "А без притчи (Иисус) не им говореше" - Марк 4:34 - това е потвърждение и на Псалм 78:2, което се доказва и от писаното в Матей 13:34-35.
Какво представлява "раят" или "адът" ? - Думата рай, от иврит (еврейски език) - ЕДЕН (Едем), означава обработена градина. Всяка душа (всеки човек), преди да приеме Иисус за свой Господ и Спасител е в духовния смисил на думата "пустиня" - необработена земя, незасята с живото зърно, почва. Когато приемем Божия дар - спасението, ние "възкръсваме" за нов живот и "сядаме с Него (Иисус) в небесните (духовни) места!" - Ефесяни 2:6
Ние СМЕ или в рая, или в ада, дори СЕГА! Наше право на избор е, кое ще изберем (Битие 4:7; Второзаконие 11:26-28; 30:15).
Аврамовото лоно (скут) е символ на спасението - мир, спокойствие, любов...
"Адът" е разделянето на човека от Бога - завинаги; Втората смърт (физическо и духовно унищожение на човека без Бога), вечната тъмнина, шеол - каменен гроб, тъмна пещера... Нама други мъки или вечен огън, в който ще се пекат грешниците. Божият огън е символ на Божието наказание, непроменимо решение... (Виж: Софония 3:8; Псалм37, 68:2-3 и мн. др.) Останалото са човешки измислици на официалните църкви, за да държат хората в страх поради греховете им. Но Бог не иска от нас страх, а любов, разум, страхопочитание... Той не е деспот, а любящ Баща! Но свободната ни воля е тази, която взима правилното (според Словото) или не, решение.
Колкото до Исая 66:24 и др.под. в НЗ, то нека онзи, който го приема в буквалния смисъл, си зададе въпроса: Що значи "трупове" и каква е разликата между мъртъв, унищожен, изгорял... и жив, спасен, с ново тяло! Може ли един любящ Баща, заедно със спасените, да гледат "вечно мъчещите се в ада" грешници! Това би било доста извратено! И не е унищожение, нито смърт, а вечен живот в мъки... Който има уши, нека слуша!


apv, 2006-01-31 17:03:30
а възкресението на святите хора, които се разхождаха в Йерусалим и бяхя видяни след разпъването на Христос. те как се "събудиха"?



apv, 2006-01-31 17:00:02
някой няма ли да коментира Лука 16 глава - историята, която разказа Исус за Лазар и богаташа и как тя се вмества със съня на мъртвите след смъртта? А думите на Павел, че да умре за него е придобивка, защото ще бъде със Своя Господ?


димитър, 2006-01-24 18:21:17
много е хубава статията :)
няма ли да има още някоя подобна


МАТЮ, 2005-11-26 14:25:04
НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПРАЗНУВА ''РОЖЕСТВО ХРИСТОВО''
ТОЗИ ПРАЗНИК Е ИЗМИСЛЕН ОТ ХОРАТА.
НЕ ЗНАЕ КОГА Е ВЪЗКРЪСНАЛ ИСУС


Elena, 2005-10-07 11:32:00
Браво !
Една статия за истината! Много лесно и разбираемо е поднесена информацията, за което Ви благодаря!

Искам да споделя нещо,което се случи с мен. През 1996 година видях видение Дева Мария и Исус и една облачна спирала, която се движеше в обратна на часовника движение с невероятна скорост и по тази спирала се изкачваха хора към небето!?
Не знаех какво съм видяла и какво се беше случило!
В един следващ мой сън сънувах да прочета Нострадамус и там намерих отговор. "При завръщането на великото седмо число - ще станат хекатомби - при наближаването на великото Хилядолетие умрелите ще излязът от гробовете си".
Цял живот ще съжалявам, че не бях прочела Библията, дори и така "неразбираемо" написана щах да имам поне малко понятие от заповедите и учението на Христос!
Аз не бях подготвена и дълго време се страхувах да споделя какво видях през онази далачна 1996 година.
Мисля, че беше 1998 година, когато сънувах следния сън: Стоях на високо и сухо място, а пред мен всичко беше наводнено, виждах само вода и част от сгради и покриви които плуват във водата. Попитах кога се е случило това и чух "2004" . Чаках да се случи подобно наводнение, за да се уверя дали сънят е истински? Не ми е по-леко от всички тези хора, защото се упреквам, че не съм го споделила! Дали щаха да ми повярват не знам! Но се чувствам виновна!
Още веднаж благодаря за чудесната статия и вярвайте, че може би ще бъдем свитедели на още много изненади.


slugata, 2005-07-05 04:42:10
Времето се изпълни, и Божието царство наближи; покайте се и повярвайте в благовестието!Истина, истина ви казвам, който слуша Моето учение, и вярва в Този, Който Ме е пратил, има вечен живот, и няма да дойде на съд, но е преминал от смъртта в живота. Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине ни един, който вярва в Него, но да има вечен живот. Който вярва в Сина има вечен живот; а който не слуша Сина няма да види живот, но Божият гняв остава върху него.Който вярва в Него не е осъден; който не вярва е вече осъден, защото не е повярвал в името на Единородния Божий Син!

Като знаем все пак, че човек не се оправдава чрез дела по закона, а само чрез вяра в Исуса Христа, - и ние повярвахме в Христа Исуса, за да се оправдаем чрез вяра в Христа, а не чрез дела по закона; защото чрез дела по закона няма да се оправдае никоя твар.Не осуетявам Божията благодат; обаче, ако правдата се придобива чрез закона, тогава Христос е умрял напразно.Защото, който опази целия закон, а съгреши в едно нещо, бива виновен във всичко.Защото всички, които се облягат на дела, изисквани от закона, са под клетва, понеже е писано: \"Проклет всеки, който не постоянствува да изпълнява всичко писано в книгата на закона\". А знаем, че каквото казва законът, казва го за ония, които са под закона; за да се затулят устата на всекиго, и цял свят да се доведе под съдбата на Бога. Защото ни една твар няма да се оправдае пред Него чрез дела изисквани от закона, понеже чрез закона става само познаването на греха.Защото грехът няма да ви владее, понеже не сте под закон, а под благодат. Тогава какво? Да грешим ли, защото не сме под закон, а под благодат? Да не бъде!Защото, ако съгрешаваме самоволно, след като сме познали истината, не остава вече жертва за грехове, но едно страшно очакване на съд и едно огнено негодуване, което ще изпояде противниците. Някой, който е престъпил Моисеевия закон, умира безпощадно при думата на двама или трима свидетели; тогава колко по-тежко наказание, мислите, ще заслужи оня, който е потъпкал Божия Син, и е счел за просто нещо проляната при завета кръв, с която е осветен, и е оскърбил Духа на благодатта?А сега и независимо от закон се яви правдата от Бога, за която свидетелствуват законът и пророците, сиреч правдата от Бога, чрез вяра в Исуса Христа, за всички [и на всички], които вярват; защото няма разлика. Понеже всички съгрешиха и не заслужават да се прославят от Бога, а с Неговата благост се оправдават даром чрез изкуплението, което е в Христа Исуса, Когото Бог постави за умилостивение чрез кръвта Му посредством вяра.И чрез никой друг няма спасение; защото няма под небето друго име дадено между човеците, чрез което трябва да се спасим.И тъй, оправдани чрез вяра, имаме мир с Бога, чрез нашия Господ Исус Христос; посредством Когото ние чрез вяра придобихме и достъп до тая благодат.Защото по благодат сте спасени чрез вяра, и то не от сами вас; това е дар от Бога; не чрез дела, за да се не похвали никой.Но когато се яви благостта на Бога, нашия Спасител, и Неговата любов към човеците, Той ни спаси не чрез праведни дела, които ние сме сторили, но по Своята милост,та оправдани чрез Неговата благодат, да станем, според надеждата, наследници на вечния живот!



Наско от Котел, 2005-04-20 12:21:00
Здравейте приятели! Виждам , че отдавна никой не писал по темата , но мен много ме вълнува този въпрос . Имам много да кажа , но ще се опитам да бъда кратък.
Много често хората, говорят за възкрасението без дори да разбират за какво става въпрос (както и аз преди). Много от въпросите са какъв е смисълът на възкрасението? Или, как е станало точно?
Aз не съм пастор и няма да ви тегля стихове za да ви покажа колко съм...

Синът се въплащава като човек и по късно убит като такъв, но факта на възкресението, не е присъща на хората. В Стария завет има Възкресение и много ясно, но защо се акцентира точно на това , на Сина Божий.
Христос приема на Себе си плът и то на 100% каквато е човешката. Това по никакъв начин не засяга Божествената му личност!!! Той се е отрекъл от правомощията си на Бог, но Той остава Бог. Всичко, което прави го прави в името на Отец, защото той се е отрекъл от своите в името на това да бъде човек . Иначе как би бил човек?
Извенете ме , но се дразня, когато някой казва- Е, той все пак беше и БОГ. да- да... Беше Бог, но не се е проявявал като такъв докато беше сред нас. Всичко , което правеше, Го правеше в името на Отец, който го е пратил. Искате ли стихиве?...
След смъртта на Исус се случват 2 неща, Божествената личност на Христос вкарва човешката във вътрешно троичния живот и смъртта му там се изпепелява. Затова и по горе казах , че Христос правеше чудеса, но не и от свое име, но при смъртта, Той не може да умре, защото му остава онази Божествена природа , която не се подава на смъртта. Там Христос побеждава смъртта, чрез възкрасение от мъртвите Възкресение.

"Защото, ако сме се съединили с Него чрез смърт подобна на Неговата, ще се съединим и чрез възкресение. подобно на Неговото" Рим. 6:5

Прекрасно Владимир Лоски казва: Опитай се да свормираш мрак в шепите си, и го поднеси пред светило, отвори шепите си и мракът ще се погълне от светлината. така и Христос Въвежда човешката смъртност във Божеството и там тя се изпепелява и не може да намери място зюа себе си" (Перифразирам).
Така и ние които приемаме възкръсналия Христос се въвличаме във вътрешно троичното общение , чрез което нашата смърт се изпепелява. 4ао и до следващия паздник на възкрасението...



apostol, 2004-12-14 16:42:00
Tova koeto sa pravili katolicite sa go praveli i proteststanti i pravoslavni,no katolicite sa olimpiiski shampioni po zestokosta si. Istina e che Vatikana ne se e promenila!!!
Blagodari na avtora za tazi statia dano tia sabudi hristianite za goliamata opasnost ot koaliciata sas Rimokatolicizma. Masonstvoto i drygi rozbi na Vatikana.


Biserov, 2004-11-12 07:37:00
Eto kakvo kazva Slovoto:10 Учениците Му го попитаха, казвайки: Защо тогава думат книжниците, че Илия трябва първо да дойде?
11 А Той в отговор рече: Наистина Илия иде, и ще възстанови всичко.
12 Но казвам ви, че Илия вече е дошъл, и не го познаха, но постъпиха с него както си искаха. Също така и Човешкият Син ще пострада от тях.
13 Тогава учениците разбраха, че им говореше за Иоана Кръстителя.

Predi da doide Isus triabva da doide Ilia i da vazstanovi vsichko, t.e. vsichko e obarkano.
A kogato doide Ilia vizte:
3 Царе 18 глава

1 А след дълго време, в третата година, Господното слово дойде към Илия и рече: Иди, яви се на Ахаава; и ще дам дъжд на земята.
2 Илия, прочее, отиде да се яви на Ахаава. А гладът бе тежък в Самария.

Bog otkriva che predi da doide Ilia 3,5 godini ste bade susha, duhoven glad. V tova vreme nebeto e zatvoreno. Cher Ilia idva Slovo ot nebeto, koeto da vazstanovi vsichko. I kakto kogato sled susha zavali dazd taka i duhovno rosata chrez Ilia ste bade s takava ogromna sila che da vazkresi i sabudi dushite.
S drugi dumi iavlenieto na Ilia e nesto koeto ni pokazva che divaneto na Hrista e blizo i to e s goliama sila, zastoto ot vremeto na Hrista i Ioan ne e imalo takava sila i takava reformatsia.



Катя, 2004-08-14 23:52:00
Кога ще дойде тази късна роса и каква е връзката с възкресението?


Слугата, 2004-07-12 19:47:00
Позволявам си само да кажа, че двама души САМО са отишли при Господа, без да вкусят смърт:
Енох и Илия.
Мойсей, обаче не е сред тях:
5 И тъй, Господният слуга Моисей умря там, в Моавската земя, според казаното от Господа.
6 И Господ го погреба в долината в Моавската земя срещу Вет-фегор; а до днес никой не знае где е гробът му
Исус също.
Слава на Бог, че смъртта нямаше силата да задържи Моя Господ и Спасител в лапите си и Той ВЪЗКРЪСНА триумфирайки над смъртта и ада, като и ключовете взе:-)



Servantes, 2004-07-05 04:18:00
Оптимис,яко си го закъсал,братко.Ти и твоите Йеховисти.Преди тебе аз съм бил Йеховист.Не на мне тия!Чел ли си Матея 17 глава?”И Петър проговори,казвайки на Исуса:Господи,иска да каже Боже мой,а не като вас “Господарю”,добре е да сме тука;ако искаш аз ще направя тука три скинии,за Тебе една,за Мойсей една и една за Илия”Мат.17:4.Що не ми кажеш от къде Петър позна Мойсей и Илия.Да не би да им е имал снимките?Я стига с тези глупости!Вие,мормоните и адвентистите отричате БОЖЕСТВЕНОСТТА на Исус.Тогава какви пристияни сте?



Servantes, 2004-07-03 22:33:00
Това е възгледа на Йеховистите.



Pamir, 2004-02-24 19:12:00
Прав си, че нищо не можеха да направят... защото тези във Ватикана са от този свят, и се страхуваха да не бъдат гонени. Те са от света и светът тях обича, и те него.

Тези, които са откъм Христос, не са от този свят, и затова не се страхуват да бъдат гонени или убивани заради Неговата правда.


znaest, 2004-02-23 00:11:00
Някои неща са верни.Обаче какво повече можеха да правят във Ватикина, когато на главата им бяха едновременно Хитлер и Мусолини?Все пак, много евери бяха спасени имено с ватикански паспорти.


Оптимист, 2004-01-08 04:36:00
Статията е страхотна, потвърдена с много факти и достоверни източници. Би трябвало тези сензационни разкрития да се знаят от всички християни! Статията всъщност ни показва какво има вътре в златната чаша на блудницата Вавилон!


Ivanov Lyubomir, 2004-01-02 02:46:00
Статията е чудесна.Вярвам,че написаното в Библията е истина,тъй като всички пророчества в тази книга са вече изпълнени и остава само Христос да дойде втори път на земята за да възкреси своите избрани.Затова не трябва да "бъдем роби на страха от смъртта",а да вярваме в Него и да Го чакаме.


Оптимист, 2003-11-29 04:59:00
Интересувам се какви доказателства от Библията ще приведете за това, че след възкресението ще си спомняме, че някога сме живели на земята и че ще познаем отново близките и приятелите си? Ако това го няма, то каква е разликата от окултното прераждане, при което няма почти никакви спомени?


Pamir, 2003-10-16 04:30:00
Много полезна статия.


Бисеров, 2002-08-02 14:39:00
И аз се изненадах като го четох наскоро докато търсех едно друго стихотворение във връзка със стихотворенията на Венета. При възможност ще го препиша и изпратя към коментарите.


Аспарух, 2002-08-01 17:56:00
Не съм и чувал за такова стихотворение, но предполагам че е много точно, като знам как Вазов усеща духовните неща.

Бих се радвал, ако го изпратиш към коментарите.


Бисеров, 2002-08-01 14:47:00
Някой чел ли е стихотворението на Иван Вазов, посветено на ватикана? Мисля че се казваше към ватикан?


 Нов коментар