Дух и истина
Дух и истина
Християнски образователен сайт
Християнски образователен сайт

  Начало    Библия    Коментари    Връзки    За контакти    Духовни песни  
 
Теми от Библията
Възкресението
Герои на България
Първи български преводи на Библията
Смели реформатори
Петдесятно движение
Рийс Хауелс
Съботата през вековете
Саду Сундар Синг
Живот на вяра
Да бъдем по-добри
Духовни песни
Здраве и духовен живот
Храната на греха
Вавилонизация и хранене
Духовен Вавилон
Инквизицията на ХХ век
Ватикана и фашизма
Търсене в Библията
Естир 2003
Естир 2006
За сайта
За сайта
Коментари към статиите
Посещения на сайта


Коментари към всички статии

 Нов коментар

Коментари към статията Инквизицията на ХХ век

zvezda, 2014-11-13 19:33:59
ужас това е направо ужас все едно сатана е излязъл на земята в образа на хора как са ги убивали хората безжалостно това е направо жертвоприношение към дявола господи добре че те има и че ни обичаш истински



ran, 2011-02-06 20:07:57
изнесените факти в статията не са манипулация..излезе една книга през тази година от един испански журналист,плод на дългогодишни проучвания и анализи "История на ватиканското разузнаване"...там този напълно независим и обективен испанец изнася множество факти за зверствата на усташите срещу мирни сърби през втората световна война,вкл.жживото загробване в изкопи на цяло село от 300 души начело с попа,отказъл приемане на католицизма...след края на войната Тито прави всичко възможно да заловят Анте Павелим,водачът на усташите,но той се укрива от Ватикана и с фалшиви документи изготвени от един папски институт в рим се казва на кораб в генуа и така бяга в аржентина под чуждо име...не трябва изобщо да ни очудват извършените зверства на сърби срещу хървати през войната 1991-1992г защото те имат своята предистория...омразата е страшна..


Памир, 2011-01-25 09:53:29
Към Въртоп - изнесените материали не са лъжа, те са само нищожна част от истината за престъпленията - ако желаете, в Интернет може да намерите много по-подробни материали.

Ето само два линка от Интернет:

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%88%D0%B8

http://kriminalnidosieta.com/izvestni-slutchai/harvatskiyat-fyurer-ante-pavelitch-i-tayniyat-holokost-na-ustashite


Въртоп, 2011-01-23 20:05:00
Статията е целенасочена измама!
Тя не отговаря на историческата истина от самото си начало!
През 1935 год. Сърбия подписва КОНКОРДАТ с Папата и приема Католицизма като официална държавна религия!
Това е факт, който дори и в момента не го отрича и официалната сръбска църква!
Да се говори, че хърватите са искали с убийства да направят Сърбите католици е повече от абсурдно ...
През Втората Световна война сърбите са вече от 5 години Католици!
Не е нормално да се лъже толкова нагло...


Joseph, 2010-12-11 09:25:10
Benedict XVI
edin fashist - "GLAVA" rimokatolicheshkata institucia.
No "savrashen i nepogreshim" :-)


Joseph, 2010-12-11 09:14:07
Ami za katolicheskata carkva - samo kakava naglost da si postaviat papa - fashist. Samo 65 ot vtortata svetovna voina i eto "geroiat - fashist" e "nepogreshimiat ni nov idol - zamestnik na . . . na zemiata papaba Benedikt"
Uzas!!!
Patron na chervenata mesa e izbran kanoniziran za svetec, chovek, koito e uchastval v Izgarianeto na hiliadi biblii i ubivaneto na viarvashti obiaveni za eretici. Na nego sega se moliat visshi sluziteli ot Sadebnata i rakovodnata sistema uchastvaiki v taka narechenata chervena Mesa!!!
Uzas!


Веси, 2010-08-16 16:04:26
Православието също беше с комунизма 40 години и води своя народ към пустинята на комунизма.Ако убиеш своя Бог, какво ще ти остане? Един сгромолясан идол, който както видяхме, беше унищожен.Що се отнася до църква, писано е "не знаете ли ,че вашето тяло е храм божи"?


Joseph, 2010-06-05 04:33:47
Църква - ot kade idva tova poniateie i kakvo v sashtnost oznachava???
Dumata ot gracki e ECCLESIA, TOVA NE OZNACHAVA: organizacia, sgrada, denominacia i t. n. A e sabranieto na izbranite ili sabranieto na prizvanite.
Kogato nikolko dushi sa sabrani v Imeto na Isus za slava na B-ga tova e ECCLESIA, ili po-tochno za tova se govori v Noviz Zavet v original na Greek.
Neka da mislim kavo se ima v predvid kogato se govori za ECCLESIA ili kato e prevedeno Църква.


Петров, 2009-11-24 18:38:56
Коментарът ти поставя доста сериозни въпроси.
Безспорно си прав, че ако вярваш истински Бог ти показва пътя и ще те спаси независимо в коя църква ходиш. Във всяка църква Бог има свои люде. В същото време можем да кажем уверено, че Бог обича, води и ще спаси също така и много хора, които изобщо не се идентифицират с определена църква и дори формално не твърдят че вярват.
И оттук какво следва? Да твърдим ли, че черквите имат някакъв монопол през който човек трябва да мине за да се спаси? Ако те имат подобен монопол това е страшно, защото означава, че не можеш да имаш мнение и да даваш мнение кое служение, кои обряди или действия на една църква не са библейски.
Напротив, можем да кажем уверено, че Бог ни е призвал на свобода и желае от нас да бъдем свободни от оковите на догмите и традициите. Бог отправя към нас посланието си да излезем от Вавилон.


дидо, 2009-11-20 09:35:57
а бе хора ,не можете ли да разберете че истината е че във всяка църква има християни и такива които ходят там зради нещо друго,я помощи или правят някакъв бизнес от ходенето си на църква.колкото и да се стремим да се разделяме и да се съдим истината е една,или вярваш или не.ако вярваш истински бог ти показва пътя независимо в коя църква си


Yoseph, 2009-07-22 01:26:59
V prodalzenie na vekovete, carkovnite organizacii sa izkriviavali i prodalzavat da izkriviavat pisanieto. Primerat za tova kak triabva da izglezda sabranieto na svetiite e v B-zieto slovo.
Mnogo organizacii moze da pretendirat za "carkva", no dali sa chast ot nevidiamat istinska Carkva e edinstveno v ogledaloto - B-zieto Slovo!
V mnogo carkvi se propoviadvat neshta , koito sa v protivorechie s principite v Slovoto.
neka G-d da ni pomogne da gledame kakva e bila parvonachalnata ideia v Pisaniata, ne razvitite v posledstvie uchenia.



JG, 2009-07-15 01:54:16

Разбирам, че истината боли, но това са фактите.
Католическата църква винаги се е стремяла към светска власт и ако трябва с дявала би сключила договор, няма да се замислят много.
Не мога да разбера защо намесвате Исус Христос в цялата работа, Папата не работи с Него а със Черната Мадона понеже няма нужда да се конкурира с нея.
А, че папството е звярът 666 от Откровение 13 глава, Малкия рог от Даниил 7 глава, Блудницата от Откровение 17 глава няма спор,
само невежите, заблудените, слепите и нежелаещите да видят истината както фарисеите преди две хиляди години няма да го осъзнаят защото:
И-н 3:19 И ето що е осъждението: светлината дойде на света, и човеците обикнаха тъмнината повече от светлината, защото делата им бяха зли.
И-н 3:20 Понеже всеки, който върши зло, мрази светлината, и не отива към светлината, да не би да се открият делата му;
И-н 3:21 но който постъпва според истината отива към светлината, за да се явят делата му, понеже са извършени по Бога.





dido, 2009-06-11 12:07:31
вярно е че всеки има право на мнение,това не го оспорвам.това което не харесвам тук е че тези статии са насочени в оплюването на друга християнска общност.нима твърдите че вие следвате най точно божието слово?тока си мислят сигурно всички пртестнти ,католици и православни.да вземем протестнтите.толкова много църкви и всяка една си мисли че те най правилно го следват.това ако не е гордост незнам какво е.хубавото е че има църкви които не гледат да оплюват другите християнски общности.виж аз в момента говоря за протестантите но не си мисли че изключвам католици и православни.жалко е че доста хора и сред тях го правят.така,другото което искам да кажа е това за мария че била по важна.такова нещо НЯМА.Това с купуването на индулгенции е спряно много отдавна.разбираш ли,ако търсиш да оплюеш някого,да му намериш грешките това може да стане винаги.аз също го правех преди и мога да ти напиша за такива работи много.но според мен това не е много християнско и се радвам че ми го обясниха


Петров, 2009-06-02 19:16:04
Това, което казвате малко прилича на сделка. Демек не говорете срещу еди кой си, защото и аз какви неща мога да кажа срещу евангелските пастири.

Затова ми се струва, че трябва много ясно да разграничим нещата:
Едно е да обичаме хората и да ги уважаваме за вярата им. Към това, което казвате бих добавил още нещо – не просто да обичаме християните. Бог иска да уважаваме всеки вярващ, независимо от какво изповедание е, в това число и дори да не са християни. Независимо от това, че в момента очите им са затворени за истината Бог вижда техния стремеж и копнежа на душата им, независимо от кривата им представа за Бога. Той вижда, че и те имат вяра и жадуват за вечния живот. Това обаче не означава, че уважавайки вярата им, била тя и различна от Божия път, нямаме право на мнение по учението, в което вярват.
Следователно, когато говорим за папата, за инквизицията, за индулгенциите, за причастието само от хляб без кръвта на Христа, за короната с надпис “Заместник на Божия сън”, за змея, за лъжата, че той продължавал делото на нашия брат Апостол Петър, за Мария, която била по-важна от Христа вие не би трябвало да се засягате ако обичате Бога и истината.

Така че относно пастирите казвайте каквото има да казвате, ще бъде интересно.



дидо, 2009-05-31 00:50:01
не поставям под съмнение божието слово но мисля че трябва много мъдрост за да се разбере Откровение и тази мъдрост наистина трябва да се дадде от горе.Мисля обаче че християните не трябва да наблягат на това което ги разделя а точно на обратното.С папското място по скоро се продължава делото на св.Петър.Ако става въпрос аз мога също да говоря с часове за пастори които злоупотребяват с мястото си но не искам да го правя защото знам че в църквите им има много наистина вярващи християни.Аз наистина имам много приятели в евангелските църкви но с тях си говорим за Бог а не за това какви са какъв е неговият пастор или нашия свещенник.За греховете ще си отговаря всеки сам.Нима забравяте че най важна е любовта ,а също така че трябва да обичаме и враговете си.Та ние дори не сме врагове,целта е една и съща


Петров, 2009-05-28 21:38:41
Надявам се с това не поставяте под съмнение Божието Слово в Откровението. Словото в Откровението е с огромна сила и неговото пълно значение Бог открива в зависимост от развоя на спасителния план. Сигурно знаете, че спасителния план се развива в няколко етапа: макет, сянка, същина и съдебно време, или още като: време, времена и половин време. Затова с него не бива да се заиграва, още повече, че знаете какво очаква всеки който дръзне да отнеме или прибави.
Що се отнася до това, което е написано като коментар по-долу не е ли всичко пределно ясно? Не носи ли корона, на която пише “заместник на Божия син” и не сте ли чували за 666, числото на звяра? Това не ми се струва, че са съчинения.



дидо, 2009-05-28 04:11:00
Петров,искам да ти кажа че с Откровение наистина могат да се правят доста свободни съчинения.С малко повече фантазия може всичко.Обикновено на Откровение наблягат някои евангелски църкви които се наричат ;харизматични; и няблягат точно затова,защото наистина могат да си говорят каквото им роди фантазията.Спомням си как в Варна пасторът на една такава църква обясняваше че Исус ще дойде 2000 година.Беше много интересно защото в същото време си строеше триетажна вила,която едва ли би му трябвала ако Исус ще дойде след 4-5 години.Когато обаче наближи 2000 г. се отказа от твърденията си.Така че с Откровение наистина може много да се злоупотребява.Между другото незнам как има хора които продължават да вярват на думите на този пастор


Памир, 2009-04-13 10:16:05
Здравей Валентин, извинявай но не разбирам нищо от твоя коментар - какво искаш да кажеш отностно темата на статията.


Валентин, 2009-04-11 20:50:31
Фактите са такива каквито са, казва автора. А къде са обратните факти ? Просто си публикуваш някакви факти и така това става някак си истина. Сигурно, както личи, че и си прочитал и Библията, понякога. Ако я четеш, обаче сериозно и дълбоко, според начина ти на мислене, ще започнеш да мразиш и Бог, заради всички умрели и загинали в човешката история. Защото според тебе , ще е той виновен. Ако си Християнин се замисли, какво се случва в света. Защо Христос е искал да умре, за да изпълни Божия план. И когато разбереш това, хайде заедно да се борим срещу либерализма, разводите, аборта, гейовете, омразата, лъжата... Ако не си съгласен, просто ясно, че някой ти плаща за да правиш пропаганда. Но моля те, на намесвай името на Исус . Явно нямаш нищо общо с него.


Петров, 2008-08-15 10:36:16
Наистина жалко, че всички не могат да видят за какво става дума тук.
Формално става дума за факти, неоспоримо доказани факти, по които едва ли може да се спори.

А това, което вярващите трябва да разберат от тази статия е просто:
В Откровение 13:2 се говори за звяра "Звярът, който видях приличаше на леопард, и краката му бяха като крака на мечка, устата му като уста на лъв; и змеят даде нему силата си, престола си и голяма власт."
Змея, или онзи
който се кичи с титлата "заместник на Божия Син",
който мечтае да седи на Свети престол
който мечтае вместо небесния Отец да се нарича "Свети Отец";
който претендира да води вселенската църква (католикос - универсален, вселенски), т.е. да оглави вместо Бога живота в небесните селения
Този змей е дал силата си на звяра, на своето второ лице за да започне най-кървавата война в историята на човечеството, да се опие в кървите на невинните жертви. И не просто да започне война, а то каква - да унищожи Божия народ и славяните.
Така че прав сте, жалко че засега малко хора могат да прочетат и да разберат това.


дидо, 2008-08-14 08:50:52
жалко че другите не могат да видят за какво става дума тук.памир е научил някакви клишета които повтря като грамофонна плоча.когато не му харесат някои коментари ги трие.защо???защото хората говорят смислено а той май не обича да го оборват.омразата тук не ви прави по добри.добре че нямате власт иначе не ми се мисли какво биха направили хора като него.


Памир, 2008-02-29 09:19:40
Здравей Антон, не съм съгласен че това е агресивна атака, според мен в тази статия просто се излагат фактите, също както и в другата статия за Ватикана и фашизма.

Фактите са такива - а всеки мисля че може сам да си направи извод от тях - коя е блудницата Вавилон от Откр. 17 глава, която "се беше опила от кръвта на светиите и от кръвта на Исусовите мъченици"? Кой друг се е опивал от кръвта на Исусовети мъченици, ако не инквизицията?
Кой е звяра, и защо действа заедно с нея?

Това са въпроси, които стоят, защото никой не може да ги изличи от Библията. В случая думи като "аз съм обиден" или "това е агресивна атака", според мен, не са изобщо уместни, става въпрос за Божие слово и за истини, факти от историята.


Anton, 2008-02-28 16:47:39
Още една тенденциозна статия. Много тъжно, че в християнски сайт има такива материали, от които лъха истниска омраза и клевета. И то към една друга Християнска църква. Целта на тази пропаганда е очевидна и за децата.
Усташите ли се оказаха най-страшния враг на праволсавието? Папата ли е антихристът?
Не си ли спомняте какво направи комунизмът в цяла Източна Европа в продължение на половин век, а в Русия и повече? Тези, които унищожаваха всичко християнско - те не са врагове на Вярата, а жестоките усташи и стоящия зад тях папа-изверг.
Ако бяхте малко по-запознати с историята, щяхте да знаете, че най-близките съюзници на усташите са били не германците, не папата, не Мусолини или някой друг. А ние - да НИЕ, праволсавните българи. Защото усташите и ВМРО са действали в тясно сътрудничество, заедно са планирали акции, а усташката "Независима хърватска държава" е била в постоянно сътрудничество с България.
Как тези върли врагове на православието са си намерили най-неподходящия съюзник? Защо не унгарците, да речем? Нали са католици.
За всеки истински вярващ е обида, да види в един сайт, претендиращ да е християнски, текстове, които под прикритето на тази "православна" реторика, агресивно атакуват. Това ли е завета на Спасителя? Не трябваше ли да прощаваме, да забравяме, да си обърнем и другата буза?


Vigasterov, 2008-02-06 09:43:25
Nesamnenno zestoki neshta. Nevolno si zadavam vaprosa, dali tezi dejstvija ne sa otvetna reakcija na njakoi predisni sabitija i dejstvija izvarsheni ot zertvite predi tova po tezi zemi.
Kato imam predvid necuvanite bezchinstva izvarsheni ot srbite po bulgarskite pokrajnini i Makedonia, nishto chudno podobni dejstvija da sa pravili i v Chorvatsko. I neka si pripomnim i srbskite zverstva ot poslednite godini v Bosna i Kosovo. Ne gi opravdavam ustashite, no neka srbite se poglednat hubavo v ogledaloto kakvo predstavljavat. Po-skoro tova mi prilicha na otvetna reakcia


Йордан Йорданидис, 2007-12-19 12:39:19
Дъхът ти спира заедно с този на погубените и като свещенник на на Бога, макар и протестанттски ми е трудно да се разгранича от нещо, което "мой духовен брат " е сторил на друг "мой духовен брат". Словото изрично споделя, че първия по този начин се е изложил на Божия съд и дори оправдан от човеците, остава осъден от Всевишния; трудно е да вдигнеш очи и да не бъдеш в сянката на този срам. Смятам, че отговорността е на всички нас - християните, едни с безгрижието си, други с незаинтересоваността си, а трети с участието си, да ние всички сме станали и ставаме причина за облика на Църквата на Бога на Земята и Неговия имидж.
Моля се Бог да бъде милостив към всички ни в името на Христа Исуса...


Ne ma pa, 2007-06-20 18:16:43
Това са били сърби !


dian, 2007-05-17 23:57:31
:))) tova e neseriozno,nai leko kazano


Памир, 2007-04-10 10:16:17
Здравей Go0o, мисля че тук фактите са по-скоро във връзка с Откр. 17 глава - за блудницата Вавилон - католическа черква.


Go0o, 2007-04-08 18:44:17
Хубава статия нищо че я прочетох само бегло,но немога да разбера защо целта и е нещо като настройване на православните срещу католицизмът,че православието се заражда от католицизмът в което няма нищо лошо,а колкото до хората който са описани в статията да извършват тези престъпления,мисля че са повече ФАШИСТИ от колкото католици,все пак в Югославия доста години си имаха проблеми на етническа и религиозна основа,а Босна?


veselin, 2006-08-31 19:30:31
Mnogo se samnqvam v po4tennosta na Vatikana sprqmo drugite veroizpovedaniq v 4astnost na pravoslavieto.Koeto vsq4eski se stremi da zali4i po vsqkakvi na4ini bilo to i 4rez nasilstveni ili ikonomi4eski metodi.Vatikana se otklonqva drasti4no ot kursa prilaga6t po tolerantno otno6enie spqmo razli4nite veroizpovedaniq.


veselin, 2006-07-22 20:16:20
Potresensam ot tazi statiq.Tova ne moje da bade! Xora vqrva6tiv Boga i negoviq sin Isusa Xrista da var6at takiva zlodeqniq spqmo xora ot sa6toto veroizpovedanie,makari i d a sa pravoslavni , zaboga nie sme xristiqni prinadlejim kam edna i sa6ta vqrva .


argir, 2005-11-29 19:04:18
Niama po goliam griah ot tova da otneme6 4ove6ki jivot.


argir, 2005-11-29 19:01:39
Ne samo fa6istite i komonistite sa pravili takiva ne6ta.


Александър, 2005-09-23 18:43:21
Ватикана подкрепя фашизма и във войната на изток тя вижда исторически шанс да наложи своята сатанинска вяра върху поробените от нациското чудовище народи. Публикуваните снимки на мъченията ясно говорят, че това са наследниците на средновековните инквизитори.
Книгата на пророк Даниил, както и книгата Откровение ни казва какво представлява римокатолицизма, папата и католическата идеология въобще.
Накрая една забележка - усташите не са създадени от католиците. Това е хърватско национално-освободително движение възникнало преди Първата световна война имащо за цел да създаде независима хърватска държава ( по това време хърватските земи са част от Австро-Унгария ).


Александър, 2005-09-23 18:37:12
Ватикана наистина подкрепя фашизма. Папата много добре знае, но мълчи за нациските военни престъпления през войната. Католическото духовенство, като цяло застава всред него ( с изключение на Полша, където се включва в борбата срещу окупаторите ). Във войната на изтак


Nikolaj, 2003-09-14 14:27:00
В коментарите прочетъх че обикновените католици не са виновни за тези зверства изввършени от папата и техното ръководство а аз цмятам че всеки който посещава и е последовател на тази църква споделя отговорноста църквата е доброволна организация и всеки е свободен да я напусне или да стане неин член.М ОГА ДА КАЖА ЛИЧНО ЗА СЕБЕ СИ че бих напуснал веднага църквата си ако разбера такова нещо за нея.Така също ако не съм съдласен с някое от ученията и.Аз сум отговорен пред Бог а не пред църква.


ЕВА, 2003-07-26 17:32:00
Попаднах случайно на този сайт и се зачетох първоначално от любопитство а впоследствие от любознателност разгледах всичко.Не зная дали сайта е деистващ и колко е посещаван но искам да споделя едно чуство завладяло ме след прочитане на статията "Ватикана в услуга на фашизма". Аз не съм комунистка никога не съм била и никога няма да бъда.Аз не съм атеистка а обикновенна вярваща но никога не съм била и няма да бъда религиозна фанатичка защото съм достатъчно интелигентна и образована , за да мога да си оформя свой мироглед, свои правила и норми, свое мнение.Аз мисля, не -аз твърдо вярвам че под слънцето няма по-голям грях от лицемерието и най-вече от политическото и религиозно лицемерие.В името на велики политически доктрини са се водили войни отнели живота на милиони невинни, в името на различни богове сасе водили и продължават да се водят религиозни войни и днес вземаики доброволно подарения живот на милиони невиннни. Един сериен убиец е нищо пред рафинираното политическо и религиозно лицемерие. Всичко се прави в името но Бог и за доброто на народа!!!!


az, 2003-05-13 19:26:00
Anglichanite kazvat: Parvo faktite, posle vjarata, nakraja chuvstvata (Facts - faith - feelings). Namiram za neobhodimo da priemem ne samo tova koeto drugite veroizpovedania kazvat za Katolicheskata Tsarkva, no i kakvoto samata tja kazva za sebe si. A tja ne krie faktite i namesata i v svetovnite sabitia prez XX vek, kato krainata i tsel e bila da privlicha poveche posledovateli i pari kam sebe si, i taka da uvelichava svoeto vlianie. NO, ne vsichki katolitsi SA BILI SAGLASNI s varshenoto, i sa tarseli reforma v tsarkvata. Naprimer Martin Luther v minaloto. A i dnes ima mnogo takiva smeli hora, koito otkrito razoblichavat praktikite na tazi institutsia, sled kato sa se prosvetili ot istinata.
Bih iskal da obarna VNIMANIEto na PROTESTANTIte kam oshte edna opasnost - v razoblichavane na deistviata na Katolicheskata tsarkva, da ne projavjavame sashtite metodi, koiato tja e projavjavala kam tezi izvan neinata vjara. Lyubovta, dori kogato izoblichava, POBEZHDAVA horata za kauzata na Hristos, ne KRITIKUVANETO im.


optimist, 2003-02-21 18:05:00
Ne znam dali vsichko, koeto v tazi statija e kato faktologia vjarno, no ne bih se uchúdil, ako e taka. Za edin obiknoven katolik, mozhe i da e strjaskashto, no kato znam kakvo e previla vatikana v starata i po-nova istorija, v razlichni strani, moga da dopusna, che i tova e vjarno. TUk trjabva da podchertaja, che e neobhodimo da se previ jasno razgranichenie ot katholitsite i vatikana (rakovodnata struktura na tsarkvata). Ima tolkova mnogo obiknovenni katholitsi, koito s tehnijat zhivot i vjara, mogat da sa za primer na protestanti i pravoslavni, no kogato stava duma za katholicheskata institutsija e drug vapros...
Za tova moga da razbera i sachuvstvam na prednata reaktsijata, kadeto choveka si zalaga dushata i ne mozhe i da si predstavi podobno neshto... da moga da razbera tazi reaktsija, no za sazhalenie mnogo fakti pokazvat neshto drugo...
Dobre che ne ni spasjava tsarkvata, a Bog chrez nashata Vjara v Hristos!


Веселина Василева, 2002-10-14 16:05:00
Не успях да прочета цялата статия, просто не ми е възможно. Хвърлих един поглед "по верев" и добих представа за какво става въпрос. Не на всеки нервите издържат на такава "гледка", по същия начин не всеки път мога да дочитам статии във вестниците, когато се описват ужаси.
Изобщо не ме учудват действията на католицизма като институция. Ненапразно в Библията Господ ни говори за богопротивната сила, която ще преследва християните. Ако някой се интересува повече за действието на папството и ролята му и в края на времето, преди пришествието на нашия Господ, горещо му препоръчвам да прочете коментара върху книгата "Данаил" /намира се също в DIR.BG - Изкуство и култура, Религия - Да се учим заедно от Библията/. "Звярът, който беше ранен смъртоносно и раната му оздравя" наистина ще има ключова роля в световните събития.
Преди да повярвам в Бога не можех да си обясня как хора могат да проявяват жестокост и безчовечност. Откакто съм станала християнка, знам вече отговора на този въпрос. Сатана подбужда хората към това. Не само християни - и мюсюлмани, и хора, изповядващи източни религии са правили делата на баща си, дявола. Нека да се молим да разпространим по-бързо евангелието сред всички, за да дойде Господ и завинаги да премахне злото.
На всички приятели на Христос изпращам моя поздрав и пожелание да изучават ревност Божието слово.


Аспарух, 2002-05-08 08:00:00
Здравейте,

Очакваме вашите коментари за статията "Инквизицията на 20-ти век".


 Нов коментар